Sunday 4 April 2010

Så blev det påske

Påskedagene her i Berlin er for mig ikke ret meget anderledes end resten af tiden, da jeg jo har fri hver dag, men alligevel synes jeg at det fortjente lidt ekstra opmærksomhed.
Derfor valgte jeg også at lave en gammeldags dansk æblekage og invitere Elisabeth over til strikning og kage. Både Elisabeth og mine bofæller synes det var sjovt at det hed en kage når den ikke blev bagt. Men de kunne godt lide den, og den var også ganske vellykke taget i betragtning at det var første gang jeg har lavet det.
Påskedagene er også dagene hvor man afsløre at man har sendt gækkebreve.
Min tandempartner havde gættet det var fra mig, da hun sikkert har lært om det i dansk undervisning, men hverken Elizabeth, Harriet eller Tanya havde gættet det.

Derfor har jeg nu en lille fin samling af påskechokolade, og en mælkejunge med et fint lille digt, stod og ventede på mig da jeg kom hjem i nat.

No comments:

Post a Comment