Wednesday 9 June 2010

fødselsdagspakker!

I anledningen af min fødselsdag i lørdags kom der i dag en pakke med posten. Eller faktisk hele 3 stk. Den ene var fra et garnfirma. Den anden fra min far og den tredie fra Eva.
Det her med at bo i udlandet og modtage pakker hjemmefra er slet ikke så tosset. Det var næsten ligesom da jeg var lille til Jul eller fødselsdag hvor min faster sendte en kæmpe kasse med pakke kalender eller andet. Det var altid spændende at se hvad der var i.
Kassen fra min far var fyldt med luft, chokolade og en stavblender.


Og Eva havde sendt mig en t-shirt, med min yndlings franskmand, en vinylsingle med samme yndlingsfranskmand og et mixed tape (eller cd, da tiden jo er til det)


Tusind tak for gaverne, også til alle jer andre der har været så søde at tænke på mig.
Min fødselsdag fejrede jeg i fuldt solskin og 25 grader i Postdam sammen med Elizabeth.

No comments:

Post a Comment