Saturday 21 August 2010

Nu med nyt legetøj!

Endnu engang var det blevet performance tid. Denne gang viste vi en ny fransk film, "ascensuer pour l'echafaud" som handler om en mand der bliver fanget i en elevator efter at have begået et mord på sin chef som også er hans elsker mand.

Hele historien om at være fanget i en elevator weekenden over fik mig til at tænke på en historie min far og faster fortalte om en ungkarl der tilbage i 1930'erne blev fanget i elevatoren, weekenden over, der hvor min farfar arbejdede. Tror dog ikke han havde begået et mord, men man ved jo aldrig.

Denne gang havde jeg fået et nyt lejetøj. Havde nemlig spenderet lidt penge på at erhverve mig en melodica. Som jeg allerede er super glad for.

Udover at være dirigent er jeg nu fortæller, melodicaspiller og lydeffektdame. Og så havde vi endelig fundet en 4. mand. Brian! Som sjovt nok også er Dansker.
Vores show gik rigtig godt, og der var faktisk et pænt publikum, som var kommet for at se os, og ikke bare tilfældigvis var der da vi gik i gang.


No comments:

Post a Comment