Friday 27 November 2009

Sidste arbejdsdag!

Idag havde jeg sidste arbejdsdag, hvilket var super mærkeligt. Det var også ret stressende, da der var så mange ting der skulle gøres færdige. Mine søde kollegaer havde arrangeret fællesspisning af morgenmad, og så havde de købt et rejsekit til mig!
Jeg fik denne lille røde kuffert, med alt hvad man skal bruge til at overleve i Berlin. Den indeholdt en meget rejsevenlig udgave af Backgamon ( hvordan man lige finder ud af hvor meget man skal rykke ved jeg ikke, måske man kan slå med fingrene ala sten, saks, papir???)
En berlinerbog, en notesbog, som jeg ved jeg bliver rigtig glad for, grødris og saltlakridser (Har altid tænkt at det er en af de få ting jeg ville have svært ved at undvære hvis jeg skulle flytte til udlandet)!!!
Efter arbejde tog jeg ind til Lord Nilson for at drikke en fyraftensøl sammen med Claus, og så var jeg lige et smut i biffen og se "Luftkastellet der blev sprængt" så jeg kunne få slutningen med inden jeg rejser!

No comments:

Post a Comment