Saturday 13 February 2010

Paris!

I går aftes var jeg til koncert sammen med Bastian fra min performancegruppe. Hans Unstern som er en af hans venner, spillede i en meget hengemt klub/galleri, som jeg aldrig selv ville have fundet. Så det var godt jeg var under kyndig vejledning fra en lokal kendt.

Det specielle ved Hans Unstern er, at hver gang han optræder er det med nye musikkere og nyt visuelt show. Derfor bliver det heller aldrig kedeligt at gå til hans koncerter, da der altid er en ny sound.
Det meste af koncerten foregik bag et forhæng hvor det visuelle var projekteret, hvilket ifølge Bastian, ikke var normen. Nogle af de visuelle ting, sad Bastians medbeboer og lavede live. Derudover brugte han en masse af de installationer der var i klubben i forvejen, hvilket gav en ekstra dimension til showet.

Jeg kan virkelig godt lide hans sang Paris, og det visuelle er helt fantastisk

Paris
To piger sidder inde i en kasse og syner.

No comments:

Post a Comment