Sunday 9 May 2010

Opsummering

Jeg ved godt at der er gået lang tid siden jeg sidst har lavet et indlæg, men jeg har haft en del at se til siden sidst. Ikke kun fordi jeg har valgt at sige mit job i Danmark op, og der nu er en masse praktisk som skal ordnes, men også fordi det er blevet forår og jeg bare mest har lyst til at være ude så meget som muligt når lejligheden byder sig.
Jeg har fået et nyt job og er nu i gang med at finde et sted at bo.
Her er en lille opsummering af hvad der er sket i det sidste stykke tid.

Mig og Harriet var inde og se åbningen af Olafur Eliassons solo udstilling....
Så kom Simon på besøg....
Og han hjalp mig med at befri min cykel....Så fik jeg besøg af familien....
Og så nogle nye ting, fx. Olympia stadion og kanalrundfart
I dag var Elisabeth og jeg inde og se Boros Sammlung, hvilket var rigtig spændende. En privat samling af samtidskunst. Desværre måtte man ikke tage billeder.

1 comment:

  1. Det var en fantastisk god weekend, og tak fordi du havde gjort dig så meget umage med at finde nogle rigtige gode og ret specielle spisesteder. Jeg er sikker på Charlotte fik sit livs oplevelse på Cream Cookies.
    Det er godt vi har dig i Berlin.
    Mor

    ReplyDelete