Thursday 28 January 2010

Savner Forår!

I går morges da jeg kom ud fra badet stod der en pakke foran min dør! Selvom jeg godt vidste hvad det var, var det næsten som at have fødselsdag!
Min nye Mac direkte fra fabrikken!
Det lyste den ellers så kedelige vinterdag op, ret så meget. Og hvorfor gå udenfor i sne og kulde, når køleskabet er fyldt, og man har fået sig et sprit nyt legetøj!
Så det lod jeg så være med, og blev i stedet indenfor med min nye computer og alle de spændende ting jeg skal til at lære om den!
Her til aften besluttede jeg mig så for at indhente noget forsømt. Nemlig at få set Vincent Moons "Temporary Slaraffenland" færdig. Så kunne jeg jo samtidig teste om Mac'en var værd at se film på!
Så halvdelen af filmen til CPH:DOX i november måned, men var desværre nødt til at forlade forestillingen i utide, da jeg skulle være frivillig til en event senere på aftenen.
Jeg er nødt til at indrømme at jeg er en stor fan af Vincent Moon og hans filmæstetik. Og når man så sidder her i Berlin er grå vinteraften og ser sådanne skønne billeder fra forår i København, er det lidt svært ikke at savne det en lille smule.
Her er et par af de skønne stilbilleder fra filmen.
I virkeligheden er det sådan at når jeg ser hans film så har jeg lyst til at tage et stilbillede af hver eneste frame.

No comments:

Post a Comment