Friday 8 January 2010

Sne, sne og atter sne!

Hvis nogen skulle være i tvivl, ja, så er der stadig sne i Berlin, og i følge vejrudsigten forsvinder det ikke foreløbig. Af samme grund har jeg ikke oplevet det store de sidste dage da jeg mest er blevet indendøre, og kun er gået ud hvis jeg skulle i skole eller ud og købe ind.
Jeg har fået fortalt at der aldrig er så meget sne om vinteren i Berlin, så jeg føler mig ærlig talt en anelse uheldig lige at ramle ind i det. Men også kun en anelse.
Min skønne klapprad er pt. ude af drift, da den er dækket med sne, og fortove og veje bliver så dårligt ryttet og saltet at jeg slet ikke tør cykle noget steder på den, især fordi den nu kun har en pedal og en jernpind på den anden side. Selvfølgelig kan sneen også være smuk, men det meste at tiden er den bare irriterende.

No comments:

Post a Comment