Monday 25 January 2010

Zeit zum Arbeiten!

Har siden midten af Januar prøvet at finde et arbejde. Og nu ser det endelig ud til at det er lykkedes.
Sidste torsdag var jeg nede og snakke med en fyr på en Deli, og han bad mig komme tilbage om morgenen i stedet. Så i dag tog jeg derned fra morgenstunden. Det endte med at jeg sad der i 4 timer.
Heldigvis var de ikke spildt. Først og fremmest fordi jeg kunne snakke med de andre der arbejdede der, men også fordi jeg fik en god fornemmelse af hvad det var for et sted. Og det endte med at vi aftalte at jeg skulle komme og få træning i at lave ordentlig kaffe, og dagen efter skulle jeg komme og være der en hel vagt! Desværre havde jeg allerede været på Starbucks og fået en kaffe inden, og senere lavede han en cappuccino til mig, så jeg kunne smage hvordan rigtig kaffe skal smage. Når man ikke er vandt til at drikke kaffe bliver man en smule skør i hovedet af hele to kopper.
Så bagefter gik jeg hjem, da jeg havde en masse energi og havde bare lyst til at være meget aktiv.
Gad vide hvor godt jeg kommer til at sove i aften?

No comments:

Post a Comment