Friday 22 January 2010

På toppen

I går skulle jeg mødes med Karl for at gå en tur! Han tog mig med op i af Berlins mange "Platten bauen" hvor han før har boet!
Vi snød os ind sammen med nogen der boede der. Når det bor så mange samlet et sted er tratikken ved hoveddøren rimelig heftigt. Så det var ikke noget problem!

Derfra havde vi udsigt til TV tårnet og over Berlins tage. Tror det er sidste gang jeg kommer så højt op mens jeg er her. Vi stod på en balkon og jeg blev en smule svimmel.

Bagefter gik vi en tur gennem Prenzlauer Berg og endte med at lave mad sammen! Jeg komr alt for sent hjem, men det gør vel ikke noget når man ikke har noget at stå op til!

1 comment:

  1. Jeg er sikker på du har rigtig meget at stå op til, og du har på 2 måneder oplevet mere end vi andre næsten har oplevet i et helt liv.
    Men at have friheden til at gå i seng når du er færdig med det der optager dig, og ikke blive styret af et vækkeur, men stå op når du vågner og få en masse ud af dagen der kommer, fordi du er så fantastisk fokuseret på nuet og det det bringer med sig, det er et fantastisk liv, og nyd det rigtig meget de næste mange måneder.
    mor

    ReplyDelete