Friday 1 January 2010

En form for fejring?

Normalt fejre jeg jo ikke nytår, men i år var der ikke rigtig nogen vej udenom. Mit kollektiv holdt fest og så var jeg jo nødt til at være en del af det. Så jeg besluttede mig for i stedet at fejre at jeg havde været i Berlin en måned. Egentlig ved jeg ikke rigtig om der er en grund til at fejre det, for det betyder jo at der kun er 5 tilbage.
Temaet for festen var "The mission" og Scott ville gerne have at jeg lavede en form for installation, hvor folk kunne skrive deres mission. Så jeg besluttede mig for at tegne et stort træ (af mennesker, fordi ens mission i livet udvikler sig ligesom et træ) hvor folk så kunne hænge deres mission på.

Jeg var en smule nervøs, da jeg aldrig har tegnet noget i så stort format før! Men det gik egentlig meget godt.

Her er de første blyantsstreger
Så kom der lidt sorte streger på......Og til sidst blev det udfyldt med sort hist og her.Her er så det færdige resultat inden festenOg her er der så efter festen.Der var mange sjove påfund, men dette her var nu mit yndlings.

Det var nu en meget hyggelig fest. Men besluttede mig for at gå i seng ved halv 4 tiden. Jeg faldt i søvn til tonerne af en eller andet tecknohelvede, da højtalerne var placeret lige op af væggen til mit værelse. Men hvis man skal se det fra den lyse side så kunne jeg i det mindste ikke høre folk snakke. Og hvis man bare er træt nok så kan man stort set sove fra hvad som helst. Så det gjorde jeg.

1 comment: