Tuesday 29 December 2009

Schönefeld tur-retur!

Bevæbnet med nogle at mine julegavepenge, tog jeg cyklen ind til Mitte for at se om man kunne gøre et godt køb. Det var der også mange andre der havde tænkt og jeg tror aldrig jeg har set så mange mennesker derinde. Det må være udsalget og gavebytteræs.

Sidste søndag var jeg gået forbi den fineste butik som havde lukket, og var nødt til at vende tilbage for at kigge indenfor.

Butikken var ligeså fin indvendig som udefra og der var et par fantastiske sko/sandaler som jeg påtænker måske skal blive en del af min forårsgarderobe.
Skøn træhalskæde


Mine måske nye forårssandaler



Jeg var dog meget mådeholden i dag og endte med at køre ned til Gallaria Kaufhof og købe et par gode uldstømper som jeg virkelig har brug for, nu da det igen er begyndt at blive koldere.


Her til eftermiddag var jeg lige en tur i lufthavnen. Jeg skulle ikke ud at flyve, men skulle lige mødes med Magdalena, som var på en kort visit forbi Berlin på hendes vej hjem fra Polen. Så vi fik en kaffe som vi plejer.
Magdalena havde medbragt modeblade fra Danmark som jeg fik lov til at overtage. Skønt med lidt nyt læsestof og modekiggeri, så jeg også ved hvad jeg skal gå i næste år!
Det var rigtig hyggeligt, men der er nu noget underligt ved at være i lufthavnen når man ikke selv skal ud og rejse. Man får helt lyst til at sætte sig op i den første og den bedste flyver og se hvor turen går hen. Og det til trods for at jeg jo er på en salgs ferie.
Havde dog ikke lyst til at flyve tilbage til Danmark!

No comments:

Post a Comment