Sunday 20 December 2009

Fryser stadig!

Åhh, jeg synes bare kulden bliver værre og værre! Oveni er jeg også blevet halvsyg. Sådan går det når man har for tynde sko på og bliver ved med at fryse om fødderne.
I går var det minus 13 grader udenfor, og kun fordi jeg havde brug for lommetørklæder og mad vågede jeg mig ud og hen til den nærmeste Lidl.
Skyndte mig tilbage og drak varm te, mens jeg lyttede til Mads og monopolet. En af de få danske ting jeg ikke vil give slip på mens jeg er her.
Vores dørlås. Ses det ikke tydeligt så sidder der rim på, indenfor!
I dag vågede jeg mig så udenfor, til et indendørs julemarked. Jeg var ret træt i kroppen efter en dag i fuld inaktivitet, og havde brug for at komme ud at røre mig lidt. Da jeg efter julemarkedet gik ned til byen, troede jeg at min næse skulle falde af, så koldt var det. End ikke en kæmpe kop choko mocca fra Starbucks kunne give mig varmen.
Heldigvis havde jeg da taget sporvognen, så jeg var fri for at cykle i kulden.
Og her er så vinduet i vores udestue, isen sidder på indersiden.
Ja i øjeblikket er der en anelse mangel på billeder, da det bare er alt for koldt til at tage kameraet op af lommen og tage et billede. Jeg krydser fingre for at hele vinteren ikke bliver sådan. Lige pt. kunne jeg godt bruge lidt global opvarmning ;-)

No comments:

Post a Comment