Tuesday 8 December 2009

Tid til kreativitet!

Når solen skinner synes jeg det er rigtig ærgeligt, at jeg ikke kan trække gardinet fra og nyde det. Det vil sige det kan jeg godt, men da jeg bor lige ud til gaden synes jeg ikke det er super fedt, at sidde og arbejde til fuld beskuelse for folk det kommer gående forbi. Derfor besluttede jeg mig for at lave nogle kollager som jeg kunne sætte op forneden på vinduet. så jeg stadig kan få sollys, men folk ikke kan kigge direkte ind. På den måde har jeg da også noget pænt at kigge på!
Som altid kan jeg godt lide at arbejde med kroppen.For at få udklippene sat fast var jeg dog nødt til at gå ud og investere i en spraylim, hvilket viste sig var dyrere end i Danmark. (det er så måske også den eneste ting)
Dette er så det færdige resultat.
Nu mangler jeg bare det andet vindue, men det kommer nok en af dagene!

1 comment: