Monday 14 December 2009

Man må trodse kulden hvis man vil høre god musik!

Så kom kulden til Berlin. Da jeg søndag morgen satte mig op på cyklen og kørte mod Mauerpark, fortrød jeg hurtigt. Men jeg manglede stadig et par ting til mit værelse, og jeg havde også lovet en sælger, jeg havde mødt deroppe weekenden før, at jeg ville komme.
Cykelturen derop gav mig da også varmen, men efter at have gået rundt i 1½ times tid, kunne end ikke en kop varm kakao varme mine frosne fødder, derfor var det også en noget pinefuld cykeltur tilbage. Jeg var faktisk ret overrasket over at se så mange sælgere og kunder. Er dog sikker på at der vil være flere om sommeren.

Kold humor!Jeg tror det tog mig 3 timer før mine fødder var helt varme igen. Og ak ak, jeg vidste at jeg havde endnu en cykeltur forude senere på aftenen.
En Svensk fyr fra min sprogklasse skulle varme op for Kevin Devine. Så det besluttede jeg mig for at bruge min søndag aften på. Det var der også andre fra sprogklassen der havde, så vi var nogle stykker der kom og så det
Mens jeg stod til koncerten gik mine tanker hjem til Eva og Camilla som jo er store fans af Svenskermusik.
Det var rigtig god musik, akustisk guitar, som jo er helt perfekt til en søndag aften.
Til de musik og svenskerinteresserede http://www.myspace.com/chikanmusic og http://www.myspace.com/kevindevine
Det underlige var at stedet overhovedet ikke passede til den slags musik. Der var total diskostemning over stedet, hvilket Kevin Devine også kommenterede et par gange.

Kunne ikke helt lade være med at tage billede at diskokuglen, mindede mig svært om en koncert med en vis franskmand! He He! Den passede dog bedre til den koncert

Heldigvis lå koncertstedet ikke langt væk fra Friedrichshain, så den kolde cykeltur hjem var kort, og når man har fået et par øl, synes man altid det går hurtigere.

No comments:

Post a Comment