Thursday 3 December 2009

Endelig online!

Så er jeg endelig kommet på det trådløse netværk. Havde godtnok nogle opstartsproblemer så jeg var ved at blive sindsyg, Nå, men nu er mine kasser kommet og jeg har internet, nu mangler de bare at få fikset varmvandsbeholderen så man kan komme i bad, og så kan det kun gå fremad.
De sidste par dage er gået ret stærkt. Ikke fordi det har været det store at lave, men pga. de mange nye indtryk.
I går aftes holdt de en performance/filmvisning i kollektivet, hvor tre af dem som bor her og en fjerde fyr lagde musik til "manden med kameraet"
Det virkede egentlig ok sammen med filmen, men jeg kunne egentlig godt tænke mig at prøve at se filmen uden, da det sikkert ville give et helt andet indtryk.
Bagefter sagde jeg hej til vores nye roommates som flytter ind lige omkring jul.
De sidste par dag e har solen skinnet, så derfor har jeg benyttet mig af lejligheden til at gå nogle lange ture. Så kan jeg også hurtigt lære byen at kende.
I dag gik jeg så op til Volkspark Frederichshains, tror det må være Berlins højeste punkt, måske altså bortset fra betonbygningerne og fjernsynstårnet. Tror at højen må være anlagt, virker en smule usandsynligt at det ligger et så højt punkt i en ellers flad by!Bagefter gik jeg en tur forbi Humana second hand kaufhaus, som ligger lige ved Frankfurter Tor U-bahn. En 4 etagers genbrugsbutik med masser at tøj fra DDR tiden og andre sjove ting. Jeg kunne sagtens have brugt flere timer derinde, men gik lidt hurtigt igennem det, jeg skulle egentlig ikke købe noget med faldt over et par fløjls chinos til 3 euro, så dem var jeg nødt til at købe. På vejen stoppede jeg forbi computerbutikken som endelig var færdig med at lave min computer. Det er sjovt hvor fortabt man føler sig uden internet!!






No comments:

Post a Comment