Sunday 13 December 2009

Offline!

I går tog jeg en dag hvor jeg var helt offline. I stedet besluttede jeg mig for at få overstået noget julegavehandel. Hvor jeg gjorde det, vil jeg ikke røbe her. I hvert fald ikke endnu!
Bagefter kørte jeg til Kreuzberg for at købe garn til en aransweater, som jeg længe gerne har villet strikke.
Jeg tror der var afhentning af storskrald en af de nærmeste dage.
F.eks. kunne jeg have fået nyt fjernesyn. Post it'en på skærmen fortalte nemlig at det var fuldt funktionsdygtigt! Bagefter fandt jeg en rigtig hyggelig cafe (Luzia) på oranienstrasse, hvor jeg drak varm kakao
Dette er deres rygerum.
Fik begyndt på min aransweater.
Selvom det tager lidt lang tid er det det værd. Tænk for uden 250 kr. får jeg mig en ny sweater i ren fåruld. Så kan det for en gang skyld betale sig at strikke selv.
Dagen blev sluttet af i selvskab med "Willy Wonka and the chokolate factory", som jeg så sammen med nogle af mine bofæller, og en Köstritzer schwarzbier.

No comments:

Post a Comment