Sunday 6 December 2009

Mein neue tolles Klapfahrrad!!!

Gik en tur ned til Kreutzberg i går
Jeg har ikke været i bydelen før, og ville se om jeg ikke kunne finde den svømmenhal der ligger tæt på hvor jeg bor. Bagefter gik jeg en tur rundt i kvarteret.
Det sjove ved Kreutzberg er at det er en del af det gamle Vest Berlin. Alligevel er der de her monstergrimme betonbygninger! Troede det var et levn fra Østen! Men de har åbenbart følt sig inspireret

F.eks. her. Egentlig en meget hyggelig gade,
men så var der lige denne grimme ting for enden så ødelagde udsigten
I dag var jeg så på Flohmarket am Mauerpark. Tog derop med en mission: at finde mig en klaprad! Og det lykkedes sørme. 40 euro og så var den hjemme! Den er højst sandsynligt stjålet, men nu har jeg erhvervet mig en kæmpe lås og sat den fast til et rækværk udenfor kollektivet, så forhåbentlig er det ikke nogen der løber med den lige foreløbig!
Jeg ved ikke om jeg synes den er særlig behagelig at køre på, men tror man vender sig til det. Skal bare lige passe på, da hjulene passer nøjagtig ned i sporvognens kørebane. Det ville ikke være det fedeste sted at sidde fast!
Min skønne nye klaprad, i en fantastisk gylden farve.

No comments:

Post a Comment